Klantenservice

We helpen u graag verder met uw vragen

Veel gestelde vragen mbt bestellen

Bestellen en verzenden

Afhankelijk van welk product u besteld en of we dit op voorraad hebben wordt uw product binnen 2 tot 3 dagen geleverd. Het kan voorkomen dat we een product niet op voorraad hebben. In dat geval doen we ons uiterste best om uw product binnen 5 dagen te leveren. We geven u na uw bestelling uiteraard een indicatie van de levertijd. 

U kunt direct bij het afrekenen een account aanmaken. Binnen uw account kunt u dan uw bestelling en bestel geschiedenis volgen. 

Tijdens het afrekenen hebt u de keuze om een alternatief verzend adres op te geven. Tevens kunt u uw adressen beheren binnen uw account omgeving wanneer u ingelogd bent. Is een bestelling reeds geplaatst, dan doet u er verstandig aan om contact met ons op te nemen over een wijziging op een lopende bestelling. Wij kunnen u dan adviseren over de mogelijkheden. 

Wij geven u na uw bestelling per email de stappen door die we doorlopen in afhandeling van uw bestelling. Zodra er iets wijzigt aan de status van uw bestelling geven we dat direct aan u door. U kunt altijd contact opnemen met de klantenservice indien u vragen hebt.

Nee, dat doen wij niet. Wij slaan zelf enkel de status van uw betaling op. Onze professionele betaal afhandelaars (sisow, banken, mollie, paypal etc) verwerken uw gegevens zodat u veilig kunt betalen zonder dat uw gegevens opgeslagen worden. 

Zoals normaal in Nederland hanteren wij BTW, afhankelijk van het productsoort is dat 9% of 21%

Nederland en Belgie zijn voor ons de standaard verzend landen. Echter wij kunnen naar elk land verzenden indien u dat wenst. 

Afhankelijk van het op voorraad zijn van de bestelde producten proberen wij zoveel mogelijk uw bestelling in één levering aan te bieden. 

Indien u iets wil ruilen of terugsturen

Ruilen of retourneren

Neemt u direct contact op met onze klantenservice. Wij adviseren u dan hoe we dit gaan herstellen zodat u het juiste product snel in huis hebt.

Beschadigingen kunnen helaas voorkomen door transport. Wij verpakken onze producten altijd zorgvuldig. Hebt u toch een beschadigd product ontvangen, neem dan direct contact met ons op zodat we uw product kunnen vervangen. 

Zodra u via onze klantenservice een retourzending aangemeld hebt, krijgt u van ons een adres en een retournummer. Alleen met die informatie kunnen we uw retour goed behandelen. Het is dus van belang dat u alleen de informatie gebruikt die u van ons hebt gekregen. 

U kunt onze klantenservice het snelst bereiken via email: info@feelgoodwinkel.nl of via een contact formulier op onze website. 

Neem direct contact met ons op, indien uw bestelling nog niet verzonden is kunnen we uw adres nog wijzigen. Indien uw bestelling reeds onderweg is, zullen wij proberen contact op te nemen met het aangeboden adres, echter we kunnen dan geen belofte maken dat we uw pakket alsnog bij u krijgen vanuit de door u gemaakte bestelling. 

Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.

Als producten binnen ons assortiment vallen kunt u deze doorgaans bij ons blijven bestellen. Het kan zijn dat een product onverhoopt nog wel op onze website staat echter dat het niet langer leverbaar is. In dat geval zullen we proberen een alternatief product voor te stellen of we annuleren in overleg met u uw bestellen en retourneren uw geld.

Gratis wereldwijd verzenden

Alle bestellingen boven € 35

Eenvoudig binnen 30 dagen retourneren

14 dagen Niet goed, Geld terug garantie

Kwaliteit producten

Internationale kwaliteit producten

100% Veilig afrekenen

PayPal / MasterCard / Visa